Навіщо це вам?
Ваш захист у складних ситуаціях зі здоров’ям. Щоб несподіване погіршення здоров’я не стало для вас серйозною перешкодою й не довелося терміново шукати гроші на лікування, скористайтеся перевагами програми «Захист на кожен день».
Ваш захист у складних ситуаціях зі здоров’ям. Щоб несподіване погіршення здоров’я не стало для вас серйозною перешкодою й не довелося терміново шукати гроші на лікування, скористайтеся перевагами програми «Захист на кожен день».
Стандартні умови | Опція «Активний спорт» | Опція «Воєнні ризики» | |
---|---|---|---|
Страхова сума | На вибір 50 000, 125 000 або 250 000 | На вибір 50 000 або 125 000 | |
Страховий тариф, % (залежить від страхової суми) | 0,6/0,48/0,48 | 0,96 | 1,44 |
Страховий платіж за місяць, грн (залежить від страхової суми) | 25/50/100 | 40/100/200 | 60/150 |
Страховий платіж за рік, грн (залежить від страхової суми) | 300/600/1200 | 480/1200/2400 | 720/1800 |
Хто є партнером ПриватБанку за страхуванням від нещасного випадку?
Страхові компанії:
Що таке продукт «Захист на кожен день»?
Продукт «Захист на кожен день» – страхування від нещасного випадку.
Нещасний випадок – це раптова, випадкова, короткострокова подія, що сталася всупереч волі застрахованої особи та призвела до порушення здоров’я.
До нещасних випадків належать: травма, опік, обмороження, гостре отруєння, укус тварин (у т. ч. отруйних комах і змій), ураження блискавкою або електричним струмом, протиправні дії третіх осіб.
При цьому слід відрізняти нещасний випадок від хвороби. Захворювання (раптові, хронічні, загострення хронічних) та їх наслідки не є нещасними випадками за умовами договору страхування.
Навіщо потрібна страховка «Захист на кожен день»?
Людина постійно наражається на небезпеку: на вулиці й у транспорті, на дачі й удома, на роботі й на відпочинку. Усюди відбуваються нещасні випадки: травми, опіки, отруєння, укуси тварин... Багато видів професійної діяльності, спорту або захоплень мають підвищений ризик (водії, будівельники, шахтарі тощо). Щоб несподіване погіршення здоров’я не стало для вас серйозною перешкодою і не довелося терміново шукати гроші на лікування, скористайтеся перевагами програми «Захист на кожен день».
Заздалегідь укладений договір страхування не тільки забезпечить кошти на оплату медичних послуг, але й стане джерелом фінансування на період вашої непрацездатності.
Які страхові випадки покриває страховка «Захист на кожен день»?
Страхові ризики:
Що таке страхова сума (покриття), страховий платіж, як вони визначаються?
Страхова сума (покриття) – грошова сума, у межах якої страховик відповідно до умов страхування зобов’язаний здійснити виплату в разі настання страхового випадку.
Страхова сума встановлюється за згодою сторін під час укладання договору.
Страховий платіж – це кошти, які є платою за страхування та вносяться страхувальником у строки, зазначені в договорі страхування. Розмір страхового внеску визначається на підставі страхового тарифу й страхової суми.
Як оформити договір «Захист на кожен день»?
Через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Оформити страховку – Захист на кожен день».
Де можна роздрукувати договір за продуктом «Захист на кожен день»?
Через Приват24 в меню «Мої рахунки – Страховки – Мої страховки».
Як розірвати договір «Захист на кожен день»?
Клієнт може розірвати:
Де можна ознайомитися з шаблоном договору страхування від нещасного випадку «Захист на кожен день»?
Що робити в разі настання страхової події?
1. Протягом перших 48 годин після травмування зверніться до медичного закладу.
2. Протягом 30 календарних днів повідомте про подію на номер 3700
3. Протягом 30 робочих днів після настання страхової події подайте заявку через Приват24 або зверніться до будь-якого відділення ПриватБанку й надайте (додайте до заявки) документ, що підтверджує факт настання страхового випадку.
Примітка! У разі смерті застрахованої особи вигодонабувач (спадкоємець) має не пізніше ніж протягом 6 місяців із дня настання події повідомити страховика про настання страхового випадку.
Вимоги до медичної довідки.
Документ, що підтверджує факт настання страхової події, повинен містити:
Як розраховується розмір страхової виплати?
Розмір страхової виплати визначається в процентах від страхової суми згідно з Таблицею страхових виплат (від 3 до 100% залежно від травми).
Приклад (договір СК MetLife):
Договір укладено на страхову суму 50 000 гривень.
Розмір страхової виплати в разі перелому променевої кістки згідно з п. 79 (а) становить 5%.
50 000 * 5% = 2 500 гривень
Де можна переглянути Публічну частину договору?
На сайтах страхових компаній:
Хто отримає страхову виплату, якщо вигодонабувач неповнолітній?
Якщо вигодонабувач неповнолітній, то страхова компанія може зробити виплату самій дитині після досягнення нею повноліття (18 років) або ж її батькам, близьким родичам або опікунам.
Чи є захворювання нещасним випадком?
Захворювання, а також їх наслідки не є нещасними випадками.
Як самостійно подати заявку про настання страхової події?
Через меню Приват24 «Мої рахунки – Страховки – Страховий випадок – Вибір продукту – Заявити про страхову подію».
Протягом якого часу виплачується страхове відшкодування?
Протягом 1 дня з моменту подачі ВСІХ документів, необхідних для ухвалення рішення, до страхової компанії.
Чи може клієнт вибрати страхову компанію самостійно?
Що таке опція «Активний спорт»?
Опція передбачає страхове покриття участі Застрахованої особи в спортивних змаганнях і конкурсах із таких видів спорту:
Що таке опція «Воєнні ризики»?
Дія договору з опцією "Воєнні ризики" розповсюджується на нещасні випадки внаслідок воєнних дій – влучення снарядів, мін, куль, руйнування будівель, мінування територій, вибухів, пожеж тощо (окрім застосування зброї масового знищення), що сталися з цивільними особами, які на момент настання випадку:
Територія дії договору
Територія дії договору – увесь світ.
Дія договору не поширюється:
Дія договору не поширюється на території поза межами України в зоні воєнних дій будь-якого характеру, незалежно від офіційного визнання війни за нормами права, території, щодо яких МЗС України рекомендувало утриматися від поїздок, до перетину застрахованою особою кордону.
Умови здійснення страхової виплати
1. У разі настання події, що підпадає під ознаки страхового випадку, страхувальник або застрахована особа мають у строк не пізніше від тридцяти днів, а у випадку смерті застрахованої особи – спадкоємець (-ці) в строк не пізніше від шести місяців повідомити страховика про її настання.
2. Для отримання страхової виплати страхувальник або застрахована особа в строк не пізніше від тридцяти робочих днів після настання страхового випадку (в разі тимчасової непрацездатності – з дня закінчення лікування), а у випадку смерті застрахованої особи – спадкоємець (-ці) в строк не пізніше від одного року з дня настання події мають звернутися до страховика із заявою про страхову виплату й надати документи, що підтверджують факт настання страхового випадку.
3. До заяви про страхову виплату залежно від страхового випадку потрібно додати:
3.1. Медична довідка (або довідки) має містити: П. І. Б. пацієнта, точний діагноз, дату отримання травми, дату звернення по медичну допомогу, тривалість лікування. Довідка має бути підписана відповідальною особою та завірена печаткою медичного закладу.
3.2. Документи, що надаються страховику, мають бути оформлені відповідно до чинного законодавства України, видані відповідним компетентним органом, підприємством, установою, організацією, що створена та діє згідно із законодавством України. Страховик не приймає і не розглядає документи, видані не відповідно до чинного законодавства України та/або підприємствами, установами, організаціями, створеними не відповідно до Конституції та законів України.
3.3. Страховик має право не приймати й не розглядати для підтвердження страхового випадку документи, видані органами, підприємствами, установами та їхніми відокремленими підрозділами, що розташовані на території в зоні воєнних (бойових) дій або перебувають у тимчасовій окупації, оточенні (блокуванні), відповідно до наказу Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 25.04.2022 № 75.